dinsdag 9 oktober 2012

Music-Top 10 van dit moment


Ik wilde graag mijn 10 favoriete nummers van dit moment met jullie delen. Ze staan in willekeurige volgorde, als ik echt een top 10 zou moeten maken zou ik niet kunnen kiezen welk nummer op welke plaats zou moeten staan.

Ik begin met een nummer wat jullie in een eerdere post ook al voorbij hebben zien komen. Ben niet alleen gek op dit nummer maar eigenlijk op al zijn nummers.
Asaf Avidan - Your anchor

Het volgende nummer is Spaans en doet me terugdenken aan de 2 weken met de Spaanse boys. Lekker party nummer met veel herinneringen voor mij.
Tacabro - Tacata

Dit nummer is iets ouder maar daarom niet minder leuk. Het nummer van mijn vriendinnetje (buurvrouw) en mij en als het op de radio komt zetten we hem super hard zodat de ander het ook hoort haha.
Loreen - Euphoria

Dan een nummer van een Nederlandse zangeres. Ze is nog niet heel bekend maar ze doet mee aan the Voice of Holland en haar auditie nummer is al een gigantische hit.
Sandra van Nieuwland - More

Iemand waar ik al vanaf de eerste minuut verliefd op ben. Een stoere gast met een klein hartje. Live man met nog veel liever zoontje. Hij komt uit de UK en heeft meegedaan aan de X Factor UK. Helaas niet door naar de judges houses en dus ook niet naar de liveshows. Begrijp er niks van, zijn stem vind ik geweldig. Dit is mijn favo nummer van hem:
Joseph Whelan - Surrender

We gaan verder met een party nummer. Dit nummer zet ik aan als ik aan het poetsen ben of voordat ik opstap ga om een beetje in de stemming te komen.
Sam and the Whomp - Bom Bom

Nog een deelnemer van the X Factor Uk. Deze lieve meid is inmiddels door naar de 2e liveshow. Bij haar auditie rolden de traantjes over mijn wangen. Zo'n uniek stemgeluid en zoveel emotie wat ze in het nummer stopt. Voor 16 jarige leeftijd heeft ze ook al zoveel talent. Maar tot nu toe zijn alle optredens geweldig en dat komt allemaal door die mooie stem.
Ella Henderson - Goodbye

Ook nog een nummer van deze dame in mijn top 10. Had ik zelf ook nooit verwacht maar dit is gewoon een lekker party nummer.
Jennifer Lopez - Follow the leader

Weer een nummer van the X factor UK. Maar het is dan ook een prachtig programma, zoveel talent daar en ze gaan zo uitgebreid op elke kandidaat in. Prachtig! Deze jongen heeft ook al zo'n unieke stem en veel talent.
James Arthur - Young

De laatste uit het rijtje is denk ik het ultieme party nummer van dit moment en mocht daarom ook zeker niet ontbreken in mijn top 10.
Spy - Gangnam style

Dat waren ze. Ik hoop dat jullie de meeste nummers net zo leuk vinden als dat ik ze vind!

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten