vrijdag 12 oktober 2012

New hair (color)


Zoals jullie in een vorige post hebben kunnen lezen was ik opzoek naar een nieuwe haarkleur. Nou, die heb ik nu! Benieuwd? Lees dan snel verder...

Ik kon niet kiezen wat ik nu eigenlijk wilde, ja ik wist het wel maar gekleurd haar kan op dit moment gewoon niet. Dus ik besloot het op safe te spelen en een ombre kapsel te laten creƫren. Als het me dan te saai word kan ik het nog altijd een rood ombre kapsel maken. Nou zo gezegd, zo gedaan.

De eerste keer ging het flink mis. Kon wel janken, heb er zelfs niet van geslapen. Mijn haar is me echt heilig. De dag erna ging ik er zelf mee aan de slag. Ik heb er gewoon tot de helft een hoop verf in gekwakt. ;) En tadaaaaaa, een stuk beter! Maarja wel super donker. Bij de groothandel zeiden ze, dat was je er zo uit. Nou niet dus!

Dit is het resultaat:




Ik mis mijn blonde haar zo!!!! Ben flink in de weer met head&shoulders om het lichter te krijgen waarna ik het opnieuw kan verven. Maar blond zal het worden! Dit was totaal niet de bedoeling, het moest maar een paar tinten donkerder worden.
Dus dit is het nu voor tijdelijk en ga flink aan de slag om het weer blond te krijgen. Maar dan iets donkerder dan ik had. maar dat gaat nog wel even duren vrees ik. Dus voor nu zal ik het hiermee moeten doen!

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'

1 opmerking: