zaterdag 22 september 2012

Inspiration: Hair


Ik ben alweer best een lange tijd aan het bedenken of ik mijn haar wel of niet wil verven en/of knippen. Er zijn zoveel gave dingen die ik met mijn haar zou willen doen. Kijk maar eens mee...


Gekleurd haar is altijd al mijn favoriet geweest. Heb zelf ook alle kleuren van de regenboog gehad. Maar durf het op dit moment niet aan en kies dan liever voor iets "veiligers".


Zoiets als dit, vrij neutraal maar heel gaaf!



Roze is mijn lievelingskleur en vind bovenstaande combinaties dan ook heel gaaf!



Of toch 1kleur, zoals rood of paars?


Of deze: beetje opgeschoren, rood en blond. Love it!
Maar het zijn toch allemaal iets te extreme combinaties. 

Ben ook een huge fan van opgeschoren kapsels. Denk niet dat dit mij staat want mijn haarlijn loopt niet ver genoeg door naar voren, helaas.




Eigenlijk zou ik dus het liefst een gekleurd en opgeschoren kapsel hebben. Zou willen dat dat gewoon normaal was en overal geaccepteerd werd.

Om de verandering niet in 1x te groot te laten lijken, heb ik ervoor gekozen om mijn haar een ombre effect te geven.




Maar de vraag is, hou ik het blond of ga ik toch over op een andere kleur?


Ik denk dat ik voor de kleurencombinatie hierboven ga, dan blijven mijn punten hetzelfde en word het bovenop iets donkerder, als het me te saai is kan ik nog altijd het donkere gedeelte rood verven.

Als jullie nog leuke ideeën hebben dan hoor ik het graag!

Jullie zullen binnenkort gaan zien wat mijn uiteindelijke keus is geworden!

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik ben ook aan het denken om opscheer te nemen aan 1 kant...
    Neem ook een kijkje op mijn blog: beautysmoothiex.blogspot.com
    zullen we elkaar volgen op bloglovin'? (:

    xx Janique
    Beauty Smoothie

    BeantwoordenVerwijderen