zondag 9 september 2012

Dutch Youtube Gathering 7


Gisteren was de Dutch Youtube Gathering, de 7e editie alweer. Ik dacht laat ik maar weer eens een keertje gaan!...

Dus ik met de bus en trein richting Utrecht. Was alweer zo'n 10jaar geleden dat ik in die dingen heb gezeten en ging dus ook niet helemaal vlekkeloos. Maar goed ik was op tijd op de plaats van bestemming! Met een groepje vanuit Starbucks naar Club Lux gelopen, er stond een gigantische rij maar wij waren slim en hup we waren binnen. Huub huub huub barbatruc ;)


Hele dag bezig geweest met foto's maken en filmen natuurlijk.


Maar het was super leuk om iedereen weer eens te zien en om nieuwe mensen te leren kennen. Iedereen is echt super aardig voor elkaar. 


Kan niet wachten op de volgende gathering. Ik hou van deze mensen en nog meer van de nieuwe mensen die ik heb leren kennen!


Kan niks anders zeggen dan: Liefde!!!! Van mij mag dit elke week zijn. Jong en oud iedereen is welkom en iedereen word ook geaccepteerd, dat is echt mooi om te zien.


Er was ook een soort van programma die dag, maar ben tussendoor nog met een groepje wat gaan eten en heb dus helaas een aantal dingetjes gemist. Maar dat mocht de pret niet drukken.


Een gezellig middagje uit voor iedereen, praatje maken, dansen. Het kan allemaal!


Dus op naar editie numero 8!


Hieronder kun je het filmpje bekijken:

Als je het filmpje niet kan zien, klik dan hier!

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'

1 opmerking:

  1. Ziet er errrggg gezellig uit! Zo'n spijt dat ik niet geweest ben, vond t bij de schattekemeeting ook gezellig, dus de DYTG moet dan ook wel goed zijn haha. Volgend jaar wel naar DYTG dan maar ;) Dan zie ik jullie vast wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen