vrijdag 31 augustus 2012

Grenzeloos verliefd!

Vrijdag 17 augustus is het allemaal begonnen. Ik zat nietsvermoedend op mijn bruggetje met mijn katten te spelen, toen er ineens 3 grote witte bussen voor de deur stopten en daar kwamen 4 heerlijke mannen uitgestapt...


Die 4 heerlijke mannen werden er al gauw 6 en even later 8! 6 Spanjaarden en 2 Polen. Jippie a jeej...Het eerst wat ik dacht was, hoelang blijven ze? Dat antwoord kreeg ik al snel via Facebook. 2 hele weken zouden ze blijven. Ik dacht YES, niet alleen een weekend maar vond het ook jammer dat ze geen 6 maanden zouden blijven. ;) Ze hebben ook nog even mij en mijn huisje staan bewonderen haha en toen zijn ze eigenlijk meteen op de fiets gesprongen om te trainen. Ik dacht al van iets klopt er hier niet, die Spanjaarden zijn hier niet zomaar. En de bevestiging daarvan kreeg ik zaterdag's in de kroeg. Mijn oortjes gingen klapperen toen ik hoorde dat Marc Coma (Dakar) mijn nieuwe buurman was. Het echte contact is eigenlijk pas 3 dagen later gekomen toen ik met Sanne op de Tinychat was. Ze gingen mee praten en meezingen en op een gegeven moment was ik een lange tijd afwezig op de chat. Toen kwam ik erachter dat niet alleen Marc Coma mijn nieuwe buurman was maar ook Joan Pedrero, 2crossers van het junior team en Kuba Przygonski. Ok wat een helden naast me, allemaal top 10 en top 5 Dakar rijders en een paar keer de titel behaald, 2006, 2009 en 2011! En nog vele andere titels op hun naam. Wat een eer! Vanaf die dag zat ik elke dag bij hun of zij bij mij. Vrijdagavond zijn we met z'n allen bij Las Salinas gaan eten, super gezellig!


Daarna een drankje op de veranda en die dag erna had ik de eer om mee te gaan naar de training op crossbaan de Landsard in Eindhoven.


Zo mooi om te zien hoe professioneel alles eraan toe ging, vergeleken met sommige prutsers daar haha. mensen kwamen ook echt kijken wat hier aan de hand was en wie die crossers nou eigenlijk waren. Marc Coma had zelfs 2 eigen monteurs bij zich! Superleuke dag gehad en die hebben we 's avonds nog even goed afgesloten met een klein feestje bij mij op de veranda! 
Zo is het eigenlijk de hele week doorgegaan, elke dag met elkaar doorgebracht. Dinsdagavond was hun laatste avond hier en de 2 Poolse jongens hadden voor ons allemaal gekookt. Gezellig maar helaas ging iedereen vroeg naar bed. Volgende ochtend afscheid genomen van Marc en Joan die 's middags met het vliegtuig naar huis gingen en van de andere 4 Spaanse jongens laat in de middag afscheid genomen toen ze hun laatste spullen kwamen halen.

Dit was echt een super tijd en ga ik ook echt heel erg missen. Als ik achter mijn computer zat, zaten ze nog geen 2 meter van me vandaan op hun terrasje. Mis die koppies door het raam als ze me nodig hadden of vroegen of ik wat kwam drinken. Die gezellige Spaanse stemmen in de morgen, het vakantiegevoel. Ik zit ook echt nog in het Spaanse ritme. Ontbijt rond 10uur, lunch rond 14u, snack om 18u en diner pas om 21u. 

Vrouwen en mannen zijn de afgelopen 2 weken jaloers op me geweest, wie kan er nog meer zeggen dat hij/zij zoveel tijd heeft doorgebracht met zulke knappe en bekende mensen! :p
Hoop ze nog ooit te zien, misschien komen ze volgend jaar weer terug en anders zoek ik ze wel een keer op, op een motorcross event.


~Hasta Luego~

Hier nog een filmpje van een van de trainingsdagen, wel in het Pools maar mooi om te zien:



Volg me ook op Bloglovin'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten