maandag 27 augustus 2012

Fashionbox Augustus



Ik ben echt een sucker geworden voor verrassing boxen en er is weer een nieuwe op de markt, de Fashionbox. Hij is afgelopen week bezorgd. Zijn jullie benieuwd naar wat erin zit, lees dan snel verder...
Een tijdje geleden heb ik deze box al besteld voor €14,95 inclusief verzendkosten. En in Augustus zou de eerste box verschijnen en dat is dus nu! Jeej! :)


Het eerste wat me opviel was dat box heel groot is. het formaat van een tijdschrift. Supermooie zilvere doos met magneetsluiting, ook weer handig om mijn stash in te bewaren. Hij is in ieder geval goed gevuld.

Bronze minute van Garnier Ambre Solaire 150ml t.w.v €12,99
Ben zelf helemaal geen fan van zelfbruiners, dus deze ga ik weggeven.

2Friendship bracelets van ByGaby t.w.v. €23,90
WAT!? Waarom zo duur? Hier hou ik dus ook helemaal niet van.

Grazia €2,95, Cosmopolitan €4,95
Altijd leuk!

Lady's Secret no pain hielbeschermers t.w.v €7,95
Deze ga ik zeker testen.

Ma Merlin lucky charm bracelet t.w.v €7,50 + kortingsbon lovedbyblanche.nl
Ook al niks voor mij :(

Extra: Crack nagellakjes
Deze zijn leuk om mijn stash aan te vullen.

Extra: KOH nagelstickers
En ook deze ga ik niet gebruiken.

Al met al een box waar eigenlijk niks voor mij inzit. Ik probeer nog 1 box en anders zeg ik mijn abonnement op.
Helaas, want had er echt meer van verwacht.

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'






1 opmerking:

  1. Deze box kende ik nog niet! Ik heb zelf nu de Beautybox, afgelopen week de 2e binnen gekregen.Ik vind die vriendschapsbandjes wel erg schattig :) En voor de rest zit er voor mij ook niet echt iets in in die Fashionbox zie ik.. Wel jammer! Ben benieuwd wat er de volgende maand in zit en of er dan wel producten in zitten die bij jou passen! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen