donderdag 16 augustus 2012

TAG: Mijn Alfabet

Ik ben echt dol op tags en deze heb ik alweer een tijdje geleden op het internet gezien, maar wilde hem als nog met jullie delen...

Dit is een tag die alle letters van het alfabet af gaat. Bij elke letter kom je iets meer over me te weten. Laat ik maar gewoon beginnen:

Age: 26
Best friend: Tamara en Kim...ja ik heb er 2! Ik kan en mag niet kiezen. ;) Ken kim al zeker 8 jaar en Tamara 4 jaar. Ik deel met allebei weer andere interesses.
Chore you hate: Huishouden! Ik won op mezelf dus dat is ook echt elke dag een verplichte taak, helaas. :(
Dreamhouse: Zeker een woonboerderij met een grote landelijke keuken en met veel grond er bij. Het is liefst in oude stijl met houten balken en dan ingericht met warme tinten. En in de tuin: Een ezel, koe, geit, kangoeroe, hert, stinkdier, papegaai, varken, schaap, kip, gans, duif, paardje, hond(je), schildpad, otter enz ;)


Essential start of your day: Facebook en Twitter checken en ontbijten!
Favorite color: Roze
Gold or silver: Zilver
Height: Ongeveer 1,74
Instruments I play: Blokfluit jaja en gitaar en een heel klein beetje piano/keyboard.
Job title: Werkzoekende
Kids: Nu niet en waarschijnlijk nooit niet.
Life is incomplete without: Muziek, vrienden en liefde.
Music that you always listen to: Ik luister graag naar muziek waarbij de tekst me aanspreekt. Of nummers die een speciale betekenis voor me hebben.



Nickname: Ik heb er veel gehad: Lee, Leetje, Stip, Haarband, Lili misschien nog wel meer, maar de meest recente is Gigi.
Overnight hospital stays: Nog nooit en dat wil ik graag zo houden!
Phobias or fears: Kan me op dit moment niks bedenken, misschien bang dat ik in het ziekenhuis beland maar verder eigenlijk niks.
Quote from a movie: Geen idee, kijk niet zoveel films dus dat soort dingen onthoud ik dan ook niet.
Reason to smile: Op dit moment echt alle nieuwe vrienden die ik heb leren kennen, dat ik lekker in mijn vel zit en mijn huisje eindelijk een beetje toonbaar is en visite kan ontvangen.
Siblings: Ik ben helemaal alleen. Heeft zijn voor en nadelen.
Time you wake up: Meestal om 3, 4, 5 en 7 uur 's nachts. :(
Underwear: Ja! ;)
Very important date this year: 21-12-2012, dan vergaat de wereld ;)
Worst habit: Luiheid en ongedisciplineerd.
X-ray's you've had done: 2x keer een MRI voor mijn rug.
Yummy food you make: Spaghetti, simpel en super lekker. Maar ik sta het liefst de hele dag in de keuken dus kan veel verschillende dingen maken.
Zoo animal: Ja welke vind ik eigenlijk niet leuk!?

Dit was de tag. Vonden jullie hem leuk? Neem hem gerust over op je blog.

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten