dinsdag 14 augustus 2012

Kat of muis?



Vorige week werd me gevraagd of ik meer een kat of een muis ben.
Benieuwd?
Lees snel verder...



Vorige week op de kermis had ik een "diepgaand" gesprek met een zeer aantrekkelijke man. Op een gegeven moment vroeg hij me of ik de kat of de muis ben. Moest er even over nadenken en kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk niet wist welke van de 2 ik ben. Het bleef door mijn hoofd spoken en na een tijdje riep ik: Ik ben de muis! Ja nu weet ik het zeker!



Met kat of muis word hier bedoeld: de jager of de prooi. En dan op liefdes gebied.

Ja ik ben zeker de muis, of althans dat wil ik graag zijn. Ik wil dat er op me gejaagd word en hou ook wel van uitdagen. Tot op dat moment was ik er echt van overtuigd dat ik de muis ben, maar heb er deze week nog eens goed over nagedacht en helaas ben ik niet altijd de muis.
De laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker de kat ben. Ik ben de jager geworden. HELP! Waarom? Wil ik te graag?

Ik vind persoonlijk dat een man een vrouw moet veroveren. Maar waarom eigenlijk? Een vrouw moet ook aan een man laten merken dat ze hem leuk vind anders weet hij dat nooit. Maar ik vind het fijn als een man mij veroverd, dan laat hij echt zien dat hij me waard is. En als ik interesse in hem heb dan laat ik dat uiteindelijk ook echt wel merken. Ik kan wel op een man "jagen" om te laten merken dat ik interesse in hem heb maar schiet er denk ik vrij weinig mee op. Een man moet mij veroveren, dat doet iets met mij. Dan wek je mijn interesse!



Als een man op een vrouw "jaagt" dan heeft de vrouw dus al zijn interesse gewekt. Dus dat is voor de vrouw weer interessant om te weten. Maar dat is andersom natuurlijk ook, voor een man is het ook prettig om te weten of een vrouw interesse in hem heeft. Is het niet omdat hij de vrouw leuk vind dan is het wel om zijn ego te strelen.
Als je als vrouw op een man blijft "jagen" en je krijgt geen respons dan weet je ook niet meer wat je ermee aan moet. Vind hij je niet leuk of is hij te verlegen?
Het is eigenlijk een beetje dubbel, want wij vrouwen zijn genoeg geƫmancipeerd om ook te kunnen "jagen" maar ik denk toch dat de meeste vrouwen zich speciaal willen voelen. En wij voelen ons speciaal en geliefd als we aanbeden worden door een man!
Dus ik ga proberen te stoppen om de kat te zijn, en ga lekker de muis uit hangen! ;)

Nee ik vind echt dat een man een vrouw moet veroveren! Wat vinden jullie?

Xoxo

Volg me ook op Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten