zaterdag 11 augustus 2012

Kermis


Afgelopen weekend was het weer Zeelst Kermis. Dat is DE kermis van het jaar hier in Veldhoven. Weinig attracties maar veel terrassen, supergezellig!
Maar lezen en zien over kermis, roze en travestieten, kijk dan snel verder...
Ik ben dit jaar helaas maar 1 dag geweest, en vorig jaar zelfs helemaal niet want toen was ik op vakantie in Tsjechië. Maar de dag dat ik er dit jaar was, was ook echt super!


En dat was de dinsdag, Roze Dinsdag! Ik dacht dat het 's middags al begon dus samen met Marc en Tamara (de buurtjes) naar de kermis. Niks te doen daar haha. Dus een rondje gelopen en een paar keer de kamelenrace gespeeld en weer richting huis. Om 17uur zijn we weer terug gegaan, eerst even wat gegeten en een rondje gelopen en toen een plekje gezocht bij café 't Stuupke. We hadden een vip plek vooraan bij het podium. Om 19uur begon het eerste optreden. De hele avond door waren er optredens van drag queens en een zanger en zangeres. En heel "toevallig" kende ik al die drag queens dus het beloofde een leuke avond te worden...




En dat was het zeker! lang geleden dat ik zo'n leuke stap avond had gehad! Helaas niet meer dagen naar de kermis geweest maar deze avond heeft dat zeker goed gemaakt!


Ik heb de kamelenrace en een aantal drag queen shows voor jullie gefilmd.
Zie hieronder het filmpje: 



Als je het filmpje niet kan zien klik dan hier.

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten