maandag 30 juli 2012

Totaalfestival Bladel

Zondagmiddag, daar lig ik dan helemaal alleen in mijn veel te grote bed. Niet weten wat ik kan gaan doen. Maar dan, lees ik ineens dat het Totaalfestival deze week was. En ja heb dus al de hele week gemist maar ik had nog 1 dag de kans om te gaan! Twijfel, twijfel!



Op Twitter zag ik dat Sanne ook ging. Ik denk ik ga gewoon! Ik ken mensen in Bladel en Sanne is er dus ik vermaak me vast wel! Ik moet eruit, een leuke dag hebben! Ik was er om 15.30 en de sfeer zat er goed in. Er was op dat moment een Mexicaanse band aan het optreden en vooraan het podium stond iedereen te swingen...gezellig!

Ik ging opzoek naar een rode bos haar ;) Die vond ik uiteindelijk op het terras met nog 5 andere leuke mensen. Na de Mexicaanse band kwam The Kik dus we liepen richting podium. Voor mij de eerste keer dat ik ze live zag, leuk! Na The Kik kwam Machego, ook dat was verrassend leuk! Het was inmiddels 19uur geweest en we besloten wat te gaan eten. Eerste beste terrasje zijn we neergeploft. Nou die kaart was niet echt spectaculair en ik kwam op het idee om naar Las Salinas te rijden, daar was iedereen het wel mee eens. En dat is een super idee geweest, we hebben tot 23uur zitten tafelen. Toen was het genoeg geweest, er moesten nog een aantal naar Rotterdam dus nog een eindje rijden.

Al met al een onverwachte superleuke dag gehad! Ik heb nog een klein beetje gefilmd. Kijk hieronder voor het filmpje!




Klik hier als je het filmpje niet kunt zien.


xoxo

Volg me ook op Bloglovin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten