zaterdag 28 juli 2012

Truly Yours Box


Jaaaa de Truly Yours Box is er weer! Laten we hem snel geen unboxen!!
Kijk verder...


 Gelukkig kennen ze bij Truly Yours geen vakantie en kreeg ik deze maand dus gewoon mijn box thuis gestuurd. Het eerste wat me opviel was dat hij heel licht is. Laten we hem snel openmaken...


En dit zit er allemaal in!


Lezen jullie het kaartje met me mee?


Essie-Nagellak:
Het allercoolste accessoire around. Lakt professioneel goed en streeploos dankzij het brede waaierkwastje en is er in triljoen - nouja, honderd - fashionable kleuren. We willen ze. Allemaal. Kleur: Ole Caliente, het is een fullsize product van 15 ml en kost in de winkel €9.99

Mijn 2e Essie nagellakje in een box en weer geen kleur die ik mooi vind helaas. maar wellicht kan ik hem gebruiken in de nagelstudio.


Planter's sun stick spf 50+:
Een krachtig pantser tegen uv-straling van het Italiaanse natuurcosmeticamerk Planter's. En een rondje applaus voor het verkoelende en helende ster ingredient aloe vera! Dit is een fullsize product van 8ml en kost in de winkel €19,95

factor 50! :0 Nee hier kan ik niks mee. Heb me afgelopen 4 dagen ingesmeerd met factor 30 en ben niet verbrand maar ook niks bruiner geworden. En ja ik hou toch wel van een lekker zomers tintje!


Planter's repair cream:
Verzachtende heelmeester voor gezicht en lichaam, alle huidtypes.

Ik kan het altijd proberen. ;)


Davidoff cool water sensual essence eau de parfum + gentle shower breeze:
Het lied van een zeemeermin, zeggen ze bij Davidoff. Gewoon een zonovergoten appetijtelijke geur met rood fruit, vanille, orchidee en musk, zeggen wij, eentje die straks ongetwijfeld in je favorietenlijstje komt te staan. Plus douchegel, om het feest compleet te maken. Miniatuurtube douchegel, in de winkel vanaf €17,50 voor 150ml. Eau de parfum proefmonster, in de winkel vanaf €30 voor 30ml.

Deze geur ruikt eigenlijk wel heel lekker. Fris! Ben niet zo'n Davidoff fan, maar ga deze testen en kijken of ik hem nog steeds lekker vind en of andere mensen hem lekker vinden bij mij. Misschien komt ie dan nog op mijn wishlist.


Farouk Royal Treatment by CHI Pearl Complex:
Een superieur leave-in treatment voor zijdezachte lokken, dankzij witte truffel -bijna duurder dan platina- dat vol vitamine B zit en zo helpt het haar te versterken en verzorgen. Verwennerij voor luxepaardjes. Miniatuurflesje van 15ml, fullsize €19,20 voor 59ml.

Deze had ik al in een fullsize. Kreeg ik gratis bij mijn CHI 25k gold stijltang. Maar nik kan op tegen Swarzkopf Bonacure Miracle oil. Zelfs geen Moroccan Oil.

Make-up Studio fluid liner:
Juweeltje van het Nederlandse make-up merk voor professionals: Een vloeibare eyeliner met een metallic effect - oogt lekker futuristisch. Je trekt er gegarandeerd bloedstrakke lijnen mee dankzij de stevige punt. Dit is een fullsize product in de kleur sparkling purple €12,90.

Nog steeds gebruik ik geen eyeliner en ben ook nog niet van plan om dat wel te gaan doen. Zie er echt het nut niet van...Sorry!

Dit was de box van de maand Juli. Er zit eigenlijk geen een product in waar ik superblij mee ben maar ik kan alles wel een keertje proberen en anders komt het in mijn verzamelbox vol met spulletjes om weg te geven.

xoxo

Volg me ook op Bloglovin'                                                                                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten