dinsdag 10 juli 2012

New in


Vandaag eindelijk het pakketje binnen waar ik zo lang op heb gewacht. Een bestelling van Redcoon.
Ben je nieuwsgierig naar wat het is, kijk dan snel verder...


Ik heb in de webwinkel Redcoon 2 stylingtools gekocht. De hieronder getoonde Pro Big Curl van Remington. Dit is een 38mm krultang. Deze wilde ik graag hebben voor als ik mijn clip-in extensions draag. Dan krijg je mooie grove krullen, bijna een soort wave. Deze kostte daar maar €25!! En dat is echt heel goedkoop!


Toen heb ik meteen nog maar iets besteld aangezien er nog verzendkosten bijkomen en wilde ze allebei heel graag dus waarom niet. Haha. En dat is geworden de Easy Waves van Babyliss. Hiermee creĆ«er je echt een beachlook met krullen. Een soort surflook. Deze kostte €38,95 en ook dat is veel goedkoper dan in de winkel.


Dan kwamen er nog standaard verzendkosten bij maar al met al heb ik hierop toch heel veel centjes bespaard.

Ik ga ze snel uittesten en reviewen!

Ben jij ook benieuwd naar deze webshop, klik dan hier!

xoxo

Volg me op Blogloving!

2 opmerkingen:

  1. leeeeukkk! ben vooral erg benieuwd naar die wave tang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem ondertussen stiekem getest op 1pluk en ik ben verliefd! :) Dus die ga e zeker leuk vinden...

      Verwijderen