zondag 1 juli 2012

Starten


Bloggen, wat is dat nou eigenlijk precies?
Nee hoor, dat weet ik heel goed. Ik doe het namelijk al zolang ik me kan herinneren.

Van kinds af aan schrijf ik al elke dag. Toen ik wat ouder werd en in contact kwam met internet vond ik het leuk om mijn leven met de rest van de wereld te delen. En dat deed ik dus ook dagelijks op web-log. Heb dit een aantal jaar volgehouden met ongeveer 300 bezoekers per dag en daar was ik echt supertrots op. Vond het echt een eer dat mensen het interessant vonden om te lezen wat ik elke dag meemaakte.
Nu ben ik van plan om te gaan bloggen over persoonlijke dingen, beauty, lifestyle, muziek, fashion, dieren en nog veel meer. Eigenlijk gewoon wat mij bezighoud en wat ik zelf heel leuk vind en dingen waarvan ik denk die moeten jullie weten!
Ik heb in ieder geval al inspiratie genoeg. Ik kan nu nog niet beloven welke dagen en hoe vaak ik ga bloggen. Maar ik ga mijn best doen om het zo leuk mogelijk voor jullie te maken! Ik zou zeggen, voeg me toe op blogloving en jullie worden vanzelf op de hoogte gehouden van een nieuwe blog!
Tot snel! 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten