donderdag 12 juli 2012

Review: Babyliss Easy Waves


Zoals jullie in mijn vorige post hebben kunnen lezen, heb ik sinds kort de Babyliss Easy Waves in mijn bezit. En ik kon echt niet wachten om hem te testen dus dat heb ik dan ook maar meteen gedaan. Benieuwd naar het resultaat? 
Kijk dan snel verder...
Hieronder zie je 2 foto's van hoe ie eruit ziet. Het is een heel simpel concept, maar o zo geweldig!!

Zoals je ziet zit er een golfpatroon in de tang.

Als je hem dichtknijpt golft je haar vanzelf.

Zo zag mijn haar eruit voor ik met de Easy Waves aan de slag ging. Wel eerst even gewassen en er een keer met de stijltang overheen geweest.

Het is heel simpel. Je pakt een pluk haar en begint bij de haarwortel, je knijpt de tang dicht voor een paar seconden en gaat dan verder naar onderen. Je kan het golfpatroon volgen zodat je het mooi in elkaar over laat lopen. Dus je maakt per keer 3 golfje, als je verder naar beneden gaat sla je 2 golfjes over en begin je bij het derde golfje dus die pak je dan dubbel, zodat het patroon blijft kloppen.

En dit is het eindresultaat:

Ik ben echt superblij met de tang. Vind het een apart soort krullen, een beetje een beach/surflook en dus geweldig voor de zomer. Ik weet zeker dat ik deze heel vaak ga gebruiken!

xoxo

Volg me op Bloglovin'










1 opmerking:

  1. Grappig apparaat! Ben ook benieuwd naar je haar met krullen en extensions :)

    BeantwoordenVerwijderen