dinsdag 3 juli 2012

Tag: Let's get very personal!

Ik vond het wel een leuk idee om deze tag te plaatsen. Je ziet hem nu overal en dan leren julle mij toch ook weer een beetje beter kennen. Het is wel een lange vragenlijst dus pak iets te drinken en te snacken en ga er even lekker voor zitten.



Dit wordt heel persoonlijk, ben je er klaar voor!?
Yep

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was (emotioneel)?
Dat was toen mijn laaste relatie uit ging.

Heb je ergens zin in op dit moment (eten)?
Nope, heb net een italiaanse vissalade achter de kiezen.

Zou je liever 10 kinderen hebben of geen?
Geen kinderen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Roekoe roekoe, alle duiven op...het dak! Shalalalie shalalala

Staat je bed tegen meer dan 1 muur aan?
Nee

Waar denk je op dit moment aan?
Of ik deze tag nog ooit optijd af ga krijgen.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Rik

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Geen idee, dus ik denk niet zo veel.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Nee. Ik kijk eerst de kat uit de boom. Moet je leren kennen. Maar ik mag je of ik mag je niet en dat zul je dan ook merken. Ga niet schijnheilig lopen doen in iemand z'n gezicht.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee en dat zal ook nooit gebeuren.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Niet echt.

Heeft iemand jou weleens verteld dat die persoon jou voor geen geld kwijt wil?
Ja maar daar zijn ze allemaal op terug gekomen.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een rewind knop zou hebben?
Ja denk het eerlijk gezegd wel. Zou heelveel dingen anders doen nu ik weet hoe ze zijn gelopen.

Vertel jij je ouders alles?
Nee

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Vind het persoonlijk niet prettig. Alles stinkt: huis, kleding, auto en adem. Krijg er migraine van. Als je rookt mag je bij mij thuis lekker buiten gaan staan. ;) Verder moet hij het allemaal zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee

Kan je je herinneren wie je vorig jaar, op deze dag, leuk vond?
Ja natuurlijk, dat was Rik!

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Het heden.

Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht.
Nou als het er 3 zijn is het veel. Heb zo'n huge slaapprobleem.

Ben jij makkelijk in de omgang?
Nee haha

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water met een citroentje. Ik drink ALTIJD water en heb ook altijd een bakje met water met gesneden citroen partjes erin in de koelkast staan.



Wat voor soort bed heb je?
Een gezellig 2 persoons bed van 1.60x2.10

Hou je van regen of haat je het?
Ik haat het!

Heb je ooit iets gedaan waarvan je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat?
Ja! heb me onlangs aangemeld voor een nieuwe studie. Of die doorgaat is nog even afwachten want ik moet wel binnen een paar weken een baan in de dierverzorging hebben.

Zien mensen jou als een optimist of een pessimist?
Pessimist

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten?
Met Rik.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Dat was "This is it" van Michael Jackson. Alwwer 3jaar geleden dus. Maar de film daarvoor was de eerste Harry Potter. Dus je zou kunnen zeggen dat ik de bioscoop niet zo leuk vind!

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit had verwacht dat die je zou kwetsen?
Ja.

Je ouders zijn op vakantie. zou je een groot feest geven?
Nee zeker niet. Dat kan ik elke dag als ik wil, ik woon namelijk op mezelf.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Niet van de laatste maar wel van andere.

Spendeer jij je weekend liever bij een concert of in een discotheek?
Bij een concert.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde type jongen valt?
Nee helemaal niet juist. Dat vind ik juist raar. Althans ik hoop toch dat het niet dezelfde types zijn!

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee te weinig! Alleen als ik op stap ga, dan neem ik er echt de tijd voor. Maar doordeweeks ga ik gewoon met mn "out of bed" look en mn pyama op pad. ;)

Ontploft :o


Ben jij snel jaloers?
Ja, maar niet altijd geweest. Alles heeft een oorzaak. En dan bedoel ik jaloers binnen een relatie.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja zoals elke week. ;)

Mis je iemand op het moment?
Nee.

Laatste persoon die je aan het huilen heeft gemaakt?
Dat ben ik zelf dan. Door al die rare gedachten die in mn hoofd rondspoken.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Aan een ex wel ja, maar niet aan de laatste.

Wat doe je morgen?
Niet veel. Beetje chillen, zonnen, artikeltjes schrijven en poetsen.

Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
JA!

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Een ex wel ja, in een relatie van 1,5 jaar. Helaas.

Houd je van suikerspinnen?
Nnnnom nom nom



Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Rik.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
6,5

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja.

Wat deed je gisteravond om 00.00uur?
Slapen.

Wat is je stemming op dit moment?
Gemengd ;)

Wie was de eerste persoon tegen wie je vandaag praatte?
Rik.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja meerdere dingen. Maar vooral een goede vriendschap heeft me heel gelukkig gemaakt.

Met wie was je gisteravond?
Me, myself and I. Only the lonely. En mn huisdiertjes: Chupa, Snooki, Uggie, Popje en Binky.

Moet de jongen of het meisje beginnen met een kus?
De jongen!

Heb je plannen voor dit weekend?
Jaaaaa zaterdag naar Rotterdam, Sanne (schatteke, whatabeauty) ontmoeten en 's avond op stap in Muziekcafe Lokaal daar spelen "The Mad Donna's" en het is kermis. Zondag naar een verjaardag!

Pffoee dit was hem! Nu weten jullie iets meer over mij. Neem hem gerust over en vergeet me niet te volgen via blogloving !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten