zondag 8 juli 2012

Schatteke meeting

Gister was de Schatteke meeting. Dus ik dacht laat ik daar gewoon naartoe gaan. Ik vind Sanne echt een tof wijf en dit was het moment om haar beter te leren kennen.



Dus ik ben in mijn eentje helemaal afgereisd naar Rotterdam. Zo ver is het niet, ongeveer anderhalf uur rijden, maar helaas stond ik een halfuur in de file. Het was voor mij ook de eerste keer dat ik in Rotterdam was. Toen ik om 10.45 eindelijk in Rotterdam was bleek de parkeergarage waar ik voor €4,80 voor een dag kon parkeren, helemaal niet te bestaan. Dus moest ik midden in het centrum parkeren waar het €2,50 per uur kost. Beetje jammer en had dus toch beter met de trein kunnen gaan. Ik was dus ook pas om 11.15 in het centrum en kwam onderweg naar Bershka Sanne en haar aanhang ;) tegen. In het begin was het natuurlijk spannend en even wennen maar na een tijdje kwam iedereen wat los. We zijn gezellig gaan shoppen en lunchen, om 17uur hadden we alle winkels gehad die op de planning stonden. Ik heb een paar dingetjes gekocht.

Het witte shirt komt van New Look en kost €18, het NYC shirt van Pull&Bear €16 en de bandeau van Monki €8

Bij Sephora hebben 6 mensen het Naked 2 palette van Urban Decay gekocht waaronder ik dus en die kostte nu ongeveer €38 en de waterproof oogschaduw potloden waren nu maar €17,50 voor 5 stuks. Kreeg er nog gratis samples van mascara en primer bij.

Dus als ik het zo bekijk heb ik eigenlijk maar heel weinig gekocht. Maar dat compenseert weer met mijn reiskosten. Maar wel super leuke winkels in Rotterdam dus hier moet ik zeker nog een keer naar terug om op mijn gemak te kunnen shoppen.

Ik heb ook nog gefilmd en dat kun je hier bekijken:


                                  Kun je het filmpje niet zien, klik dan hier!

xoxo

Volg me op Blogloving

Geen opmerkingen:

Een reactie posten