vrijdag 20 juli 2012

TAG: Dit of dat!?

Ik heb deze TAG al op verschillende blogs voorbij zien komen en het leek me leuk om hem ook maar eens in te vullen. Benieuwd naar mijn antwoorden? Kijk dan snel verder...




Make-up:

Blush of bronzer: Blush! Ik heb een tijdje bronzer gebruikt maar hou er toch niet zo van als mijn gezicht zo glimt.

Lipgloss of lipstick: Vergeet het allebei vaak maar dan kies ik toch voor de lipstick want die blijft langer zitten. Doe het maar 1x op voordat ik weg ga en als het eraf is dan is het pech, lipstick weg :).

Eyeliner of mascara: Mascara! Eyeliner gebruik ik echt nooit, weet ook niet of ik dat ooit nog ga doen.

Foundation of concealer: Uhhh concealer dan maar, al had ik t liefst niet gekozen want beide producten heb ik niet in mijn assortiment.

Neutraal of kleur: Tot nu toe neutraal omdat dat het veiligst is maar begin steeds meer te experimenteren met kleur.

Oogschaduw in vaste of losse vorm: Vaste

Kwasten of sponsjes: Kwasten



Nagels:

OPI of China Glaze: Beiden nog nooit gebruikt maar doe maar OPI ;)

Lang of kort: Lang, helaas breken ze snel af bij mij.

Acryl of natuurlijk: Acryl, dan blijven mijn nagels heel en kan ik wat meer spelen met nailart.

Felgekleurd of donker: Felgekleurd

Met of zonder nailart: Met nailart



Body:

Parfum of bodyspray: Parfum

Bodylotion of bodybutter: Bodylotion

Douchegel of zeep: Douchegel want zeep droogt mijn huid uit.

Lush of ander merk: Ander merk dan, ik weet niet waarom iedereen zo hyper is over Lush, voor mij doet het echt niks.



Haar:

Krullend of stijl: Stijl! Ik heb krullen maar die gaan er zodra mijn haar droog is meteen uit doormiddel van een stijltang, ik zie er zo moe uit met mijn bos halve krullen, ik kan het echt niet aanzien!

Knot of paardenstaart: Los, los, los! Ik kan het echt niet anders hebben, elk plukje moet dan goedzitten, maar als ik moet kiezen dan ga ik voor de knot (sock bun).

Schuifspeldjes of clipjes: Clipjes

Haarlak of gel: Haarlak en veel! Nee alleen voor een bepaalde look of als ik opstap ga voor wat volume.

Lang of kort: Lang, tot op mijn kont met mijn clip in extensions.

Licht of donker: Blond, blonder, blondst!

Lok of pony: Ben mijn lok/pony toevallig net aan het laten groeien omdat het teveel werk is omdat het niet vanzelf goed valt. Maar vind het allebei superleuk maar ik moet kiezen dus dan ga ik op dit moment voor de lok, omdat ik die nu nog kan maken :)

Los of vast: Los


Vond je het een leuke TAG? Neem hem gerust over op je eigen blog! :)

xoxo

Volg me op Bloglovin'

1 opmerking: